Fotografie pocházejí z archivu bmhd.cz, děkujeme za poskytnutí.
TRAMVAJE
Tramvaj mv6 na náměstí Svobody. Trať z ulice Kobližné byla zrušena v roce 1958.
Tramvaj mv6 na trati ze Stránské skály do Líšně. Trať byla zrušena v roce 1964, nyní se pracuje na její obnově.
Tramvaj mv6 na Malinovského náměstí. Trať v ulici kobližné, po níž jede, byla zrušena v roce 1958.
Původní tramvaj mv6, používaná jako sklad kovářské dílny ve vozovně Pisárky.
Tramvaje mv6 na náměstí Svobody. Trať z ulice Kobližné na Dominikánské náměstí byla zrušena v roce 1958.
Na ulici Cejl naboural řidič pásového vozítka v zácviku do tramvaje mv6
Tramvaj mv1 na Moravském náměstí ještě před I. světovou válkou.
Tramvajová zastávka Hlavní nádraží v padesátých letech.
Tramvaj 4MT zastavuje na Malinovského náměstí.
Nehoda tří různých vozidel na Malinovského náměstí.
Tramvaj 4MT ve smyčce Komín
Odpolední přepravní špička na Hlavním nádraží v 60. letech. Dopravu řídí příslušníci SNB.
Tramvaj T2 ve smyčce na náměstí Míru.
Tramvaj T2 odbočuje do ulice Pekařské, konec 70. let.
Tramvaj T2 na ulici Masarykově, konec 70. let.
Kropicí vůz před Janáčkovým divadlem.
Tramvaj T2 na tehdy konečné zastávce Novolíšeňská. Rok 1986.
Tramvaj T2 na ulici Husově v první polovině 70. let.
Tramvaj T2 na tehdy ještě velmi zeleném Mendlově náměstí, první polovina 70 let.
Rekonstrukce tramvajové trati v ulici Pionýrské.
Tramvake T3 a KT8 ve smyčce Juliánov, začátek 90 let.
Takzvaná "lízátka" u dveří s číslem linky byla používána až do poloviny 90 let.
Tramvaj T2, která vykolejila během rekonstrukce ulice Údolní v roce 1984.
Tramvaj T2 na nové trati do Bohunic, zastávka Běloruská. 1985
Tramvaj T2 na ulici Rooseveltově, začátek 70 let.
Dva vozy T2 v dnes již zrušené smyčce Líšeň, Kotlanova.
Během výstavby podchodů byly zastávky na Hlavním nádraží přesunuty před budovu pošty.
Tramvaj T2 v ulici Masarykova, druhá polovina 70. let.
Tramvaj T2 na nové trati do Bystrce, zastávka Kubíčkova, 80. léta.
Výstavba podchodů na Hlavním nádraží.
Parní tramvaj Caroline na projížďce do smyčky Geislerova, 80. léta.
Sněhová kalamita roku 1972, ulice Křížová.
Mendlovo náměstí na počátku 90. let.
Tramvaj T3 ve smyčce Zemědělská na počátku 90. let.
Ještě na počátku 90. let byla povolena reklama na tabákové výrobky. Tramvaj T3 ve smyčce Kotlanova.
Tramvaje T3 před hlavním nádražím, těsně po Sametové revoluci.
Přestavba MÚK Hlinky v roce 2005, brzy už budou tramvaje jezdit tunelem do zastávky Pisárky.
Tramvaje odstavené ve vozovně Pisárky, konec 90. let.
Soutěž ve zručnosti řidičů tramvají, vozovna Medlánky 1988.
Jeden historický a jeden z tehdy nejmodernějších vozů na náměstí Svobody. Rok 1989
Rekonstrukce trati v kopci na ulici Husově.
Setkání tramvají T3 a T2 na Maloměřickém mostě, polovina 90. let.
Tramvaje T3 ve smyčce Obřany, Babická. Rok 1992
Tramvaj T3 ve vozovně Pisárky. Rok 1992
Ne všichni už dnes vědí, že do roku 1995 jezdilo v Brně 22 různých tramvajových linek.
Tramvaj T3 na ulici Lidické, počátek 90. let.
Tramvaj T3 ve smyčce Zvonařka, počátek 90 let.
Jeden z pozdních večerních odjezdů tramvají od Hlavního nádraží. Rok 1991.
Tramvaj K2 vyjíždí z ulice Cejl, počátek 90. let.
Tramvaj K2 odstavená ve vozovně Medlánky, počátek 90. let.
Tramvaj K2 v zastávce Maloměřický most. Rok 1990.
Tramvaj K2 přijíždí k Ústřednímu Hřbitovu, počátek 90. let.
Dnes už se z České do Líšně musí s přestupem. Tramvaj K2 na ulici Joštova, 1991.
Tramvaj K2 na Hlavním nádraží. V pozadí dobře vidět kancelářská budova spol. Chepos, později casino, dnes OC Letmo.
Tramvaj T2 na noční jízdě v zastávce Filkukova, polovina 90 let.
Vánoční nálada v ulici Masarykově. Tramvaj T2, rok 1998.
Pozdně večerní jízda vozu T3 do Juliánova, polovina 90 let.
Souprava tramvají T3 na ulici Joštově, rok 1991.
Náměstí svobody v roce 1996. Od roku 1988 je mezi domy proluka, obchodní centrum Omega vyroste až o 10 let později.
Tramvaj číslo 4 jede v roce 1991 stále ještě do "Úřednické čtvrti", na Masarykovu bude teprve přejmenována.
Souprava tramvají T3 na cestě z Obřan do Bystrce, rok 1992.
Výstupní zastávka v Pisárkách ještě před svedením tramvají do tunelu. Rok 1991.
Zvláštní vlak, zvláštní fotografie. V pozadí krom pivovaru také trolejbus 9Tr a ohořelý strom na Mendlově náměstí. Rok 1991.
Zbrusu nová zastávka Líšeň, Jírova v roce 1998 — tehdy ještě konečná.
Posilové spoje linky 1 na Veletrh v roce 1991.
Tramvaj 4MT ve smyčce Královo Pole v roce 1989.
Brousicí vůz Schörling ve vozovně Medlánky, polovina 90. let.
Služební vůz T2 před kostelem sv. Tomáše, rok 1991.
Očista zastávky Česká kropicím vozem T2 v roce 1990. V pozadí probíhá rekonstrukce kostela sv. Tomáše.
Kropicí vůz T2 na Hlavním nádraží v roce 1990.
Nehoda tramvaje K2 na Šilingrově náměstí, rok 1985.
Tramvaje 4MT na Moravském náměstí v 50. letech. Trať původně vedla ulicí Brandlovou.
Pohled z Moravského náměstí do ulice Lidické z přelomu IXX./XX. století. Tramvajová trať tehdy vedla po krajích ulice,
Pohlednice z 10. let XX. století. Tramvajová trať tehdy vedla velkou smyčkou z Konečného náměstí na Obilní trh.
Pohlednice z 10. let XX. století. Tramvajová trať ze Šilingrova náměstí na náměstí Svobody fungovala v letech 1903–1942.
Hlavní nádraží ve 20. letech XX. století.
Po třídě Legionářů (dnes třída kpt. Jaroše) vedla tramvajová trať do Lužánek mezi lety 1903–1947.
Ulice Masarykova ve 30. letech XX. století.
Malinovského náměstí ve 30. letech XX. století.
Moravské náměstí ve 30. letech XX. století. Budova v parku je Německý dům, zničený po II. světové válce.
Prostor před hlavním nádražím ve 30. letech XX. století.
Prostor před hlavním nádražím v roce 1949.
Pohled z vrchních pater obchodního domu Baťa na Malinovského náměstí v 50. letech
Pohled na centrum Brna z ulice Křenové ve 40. letech.
Nakolejování vozu mv6 v Horově ulici v roce 1968.
Fotografie pocházejí z archivu bmhd.cz, děkujeme za poskytnutí.